xleh highlight

Sunday 12 February 2012

Dosa Lelaki Cute






Bile cakap pasal lelaki cute mesti korang pikir lelaki gay.. atau nyah.. salah tu sebab tak semua gay tu cute dan tak penah lagi aku jumpe nyah yang cute... muntah darah ade la kalu aku tengok..



Nie aku nak cerita pasal makhluk yang bernama lelaki namun mereka ditakdirkan untuk mempunyau ke-cute-tan yang sepatut nya dimiliki wanita atau kucing... atau dengan nama lain lelaki ni digelar mamat jambu... hahaha.. kalu cakap jambu ramai la yang tau...



Sebagai peminat KPOP aku memang dah bese dah dengan fenomena lelaki cute nie.. walaupun aku lelaki tapi kepala otak aku tak dapat menafikan diorang memang cute... abang aku yang pernah kerja jadi guard di international school pun penah cakap memang makhluk dari korea nie lawa2 orangnya...


nie lah kimbum dalam BBF tu.. dikategorikan sebagai antara lelaki asia paling cute... ish3.. ade pulak camtu...



Bile aku cakap diorang cute tak bermakna aku nie gay.. sebab dah memang diorang cute.. takkan aku nak cakap huduh kot.. tapi kene sedar diri la kita lelaki dan diorang lelaki... nanti terpesong..
kalu boleh elakkan dari suka... sebab manusia memang diciptakan tertarik pada benda yang cute...



Macam kalu ade sekor anak kucing yang putih.. bulu kembang dan mata biru yang sangat comel terloncat2 depan korang dan berguling-guling.. mesti korang rasa nak terkam kucing tu dan nak tenyeh2 die.. sebab kucing tu cute jadi kita ssuka tengok.. tapi dengan manusia nie lain.. kita sesama manusia boleh wujud perasaan yang up dari suka iaitu cinta.... kita maybe suka tengok sebab manusia sukakan keindahan (cute tu salah satu keindahan ciptaan Allah.. tapi suka tak bermakna cinta.. itu kita kene pegang supaya nanti tak senget sebelah jalan... heheheh)



kat Malaysia nie tak ramai lagi lelaki yang jatuh dalam kategori cute.. kalau ade pun masih nampak ke-gentleman tu.. maknanya taklah cute sangat...



aku ade la baca entry dari tubelawak... pasal lelaki jambu dari asrama penuh.. dimana unsur gay itu wujud.. masalahnya mamat jambu tu taklah gay... cume die cute je... bile diorang yang cute nie register sebagai junior diorang dilayan senior dengan baik sebab die cute.. dapat itulah.. dapat inilah... mamat2 senior tu plak hensem2.. tapi diorang tak gay.. diorang cume lonely je sebab duduk dekat allboys school.. takdek perempuan.. so budak yang cute mcm perempuan nie la pengganti 'eye candy' diorang,.... yucks... betul atau tidak citer nie aku tak tau la...



Satu lagi mereka yang cute nie secara tak sengaja telah tergoda minah2 getik kat luar tu... si lelaki cute nie tak goda pun tapi bila die senyum meleleh perempuan bile tengok... silap2 lelaki pun boleh tangkap cintun.. huhuhu...



sebabtulah Islam ajar kita jaga batasan antara manusia termasuklah aurat antara lelaki-lelaki dan perempuan-perempuan... sebab untuk mencegah gejala seks sejenis... mana tak nye.. muka dah lah jambu and cute... kulit putih melepak... badan solid.. duduk dalam bilik pakai boxer je... siap buat posing menggoda lagi... runtuh iman roommate die walaupun lelaki... dah muka cute mcm perempuan.. otak yang kata tak cute tu tak normal namanya..
Duk panjang2 aku citer kat atas pasal cute tu takdek ape pun... nie yang aku nak cakap.. jaga batasan aurat... hahahhah



ingatlah tuhan supaya kita tak terpesong...



kalau nak tau kita semua nie cute.. tapi tu dulu la mase baby... hahhahah.... so cubalah kekalkan ke-cute tan anda kalu boleh...
kat bawah nie ade gambar lelaki jambu dari korea... kalu anda nak test anda gay ke tak tengok gambar nie.. mase tengok gambar nie dalam hati cume cakap dorang memang jambu.. tapi tak rase pape dan tetap berpegang kecantikan wanita lebih menarik perhatian anda.. maknanya korang normal.. tapi kalu karang tiba2 meleleh je.. duk tangkap cintun tak pun jantung korang berdebar... paham2 je lah yek.. cepat2 la jumpe kauselor supaya otak tu dapat adjust balik sebelum terlambat... hahahhahaha---> thanks to google..





2 comments:

  1. Still , straight sekali pun , ustaz kata jgn pandang lelaki amrut (jambu) dgn syawat , dosa pula. Keke

    ReplyDelete
  2. Ye setuju xleh pandang dengan syahwat, amrad tu adalah term zaman dulu untuk lelaki jambu kalo siapa nk tau. Zaman khalifah umar pun ada lelaki hensem sngt sampai kena buang daerah, nama dia Nasr bin Hajaj

    ReplyDelete